Zo ga je om met negatieve beoordelingen: een gids

Elke webshop krijgt er soms mee te maken: negatieve online reviews. Maar hoe ga je daar nu precies mee om? Lees onze tips!

4min. leestijd  |  12-11-2025

Analyseer je beoordelingen om je shop te verbeteren

In dit artikel geven we je tips welke punten van je beoordelingen je wilt analyseren en hoe je dit efficiënt doet.

5min. leestijd  |  05-11-2025

Optimaliseer je beoordelingsformulier en -vragenlijst

Verbeter je beoordelingsformulier om meer beoordelingen te ontvangen en zo de conversie van je verzoeken te verbeteren.

4min. leestijd  |  29-10-2025

Wat consumenten­vertrouwen betekent voor winkels

Wat is consumenten­vertrouwen en welk effect heeft dit op jouw webshop? We leggen het uit en geven 7 tips om je te helpen!

5min. leestijd  |  23-10-2025

Zo personaliseer je je beoordelingsverzoeken

Als je beoordelingsverzoeken personaliseert en optimaliseert, kun je meer klanten overtuigen feedback achter te laten.

4min. leestijd  |  22-10-2025
Kies een land: