Versterk de relatie
MET­ UW ­KLANT

Geef aandacht aan uw bestaande klanten, zij zullen dit zeker waarderen.

Het aantrekken van nieuwe klanten is uitermate moeilijk en er zijn ook hoge kosten aan verbonden. De klanten die echter al eerder bij u kochten, weten dat de webwinkel goed opereert. Zorg ervoor dat u alle kansen benut om met hen in contact te blijven. Op deze manier zal uw website hun eerste keuze blijven als zij weer gaan kopen.

Geef klanten een stem.

Voordat klanten ook maar besluiten om te gaan kopen, kan de wetenschap dat zij de mogelijkheid hebben om een beoordeling te schrijven, hen een gerust gevoel geven. Aan klanten de mogelijkheid bieden om hun goede of slechte ervaring met anderen te delen, geeft hen een stem. Met behulp van de Trustbadge® en de Review Collector kunt u hen helpen herinneren om na hun aankoop, hun feedback met anderen te delen. Ondanks het feit dat een doorsnee eigenaar van een webwinkel bij Trusted Shops een gemiddelde beoordeling heeft die ver boven de 4 van 5 sterren ligt, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat er toch een negatieve beoordeling wordt gegeven. Vergeet niet dat als je hier snel en correct op reageert, de klantenservice alsook de webwinkel in een goed daglicht komen te staan.

screenshot

Iedereen waardeert hulp!

Ontwerp de shop op zo een manier dat het een unieke ervaring voor klanten is. Als het concept overtuigend is, zullen voorgaande klanten graag nieuwe bezoekers willen helpen in de besluitvorming d.m.v. van het schrijven van een review. Nieuwe bezoekers zullen op basis van de productbeoordelingen goed over de producten worden geïnformeerd. Dat zal in het algemeen minder retourzendingen tot gevolg hebben. U zult verbaasd staan over het aantal shoppers die hun ervaringen graag willen delen!

screenshot

Gegarandeerd een goed gevoel: de Trusted Shops kopersbescherming.

Kent u dat gevoel als u wacht op de levering van een pakket, en dan plotseling denkt u "Wat moet ik nu doen?". De kopersbescherming van Trusted Shops geeft uw klanten geruststelling als afgerekend moet gaan worden. Consumenten ontvangen vervolgens een herinnering aan het einde van de verzekeringsperiode van 30 dagen. Via het 'My Trusted Shops voor consumenten' kunnen zij laten weten of alles bij de shop soepel was verlopen, of dat de bescherming eventueel verlengt moet worden.

screenshot

Wij helpen u graag.

Hoe kan Trusted Shops helpen bij het genereren van meer verkopen? Welke diensten en producten stelt Trusted Shops beschikbaar? Wat zal het juiste pakket voor uw organisatie gaan kosten?

020 709 1235

Het perfecte moment voor... kortingen!

Met het Traffic-pakket kunt u klanten nadat zij een beoordeling hebben geschreven, een tegoedbon of kortingsbon aanbieden. Een andere optie is het weergeven van de exit-intent pop-up. Als bezoekers de muis in de richting van de 'X' bewegen en de intentie hebben om uw website te verlaten, is dat het perfecte moment om hen een korting aan te bieden of om hen te overtuigen dat zij de shop nog een kans zouden moeten geven.

screenshot

Productpagina SEO Checklist

Zorg ervoor dat uw product­pagina’s geoptimaliseerd zijn voor Google en soort­gelijke zoek­machines. Hier kunt u een een­voudige checklist downloaden om u te helpen om nieuwe klanten te winnen.

Download hier de White­pa­per

Snelle en eenvoudige integratie: dat is hoe Trusted Shops werkt!

U kunt alle diensten van Trusted Shops zoals het keurmerk, de kopersbescherming en de beoordelingsmodule met slechts enkele kliks integreren in vele shopsoftware systemen. Onze Trustbadge® maakt het mogelijk!

Zo werkt het!