Versterk de relatie
MET­ JE ­KLANT

Geef aandacht aan je bestaande klanten, ze zullen dit zeker waarderen.

Het aantrekken van nieuwe klanten is erg moeilijk en er zijn ook hoge kosten aan verbonden. De klanten die echter al eerder bij je kochten, weten dat de webwinkel goed opereert. Zorg ervoor dat je alle kansen benut om met hen in contact te blijven. Op deze manier zal jouw website hun eerste keuze blijven als ze weer gaan kopen.

Geef klanten een stem.

Voordat klanten ook maar besluiten om te gaan kopen, kan het hen een gerust gevoel geven als ze weten dat ze een beoordeling achter kunnen laten. Aan klanten de mogelijkheid bieden om hun goede of slechte ervaring met anderen te delen, geeft hen een stem. Met behulp van de Trustbadge® en de Review Collector kan je hen helpen herinneren om na hun aankoop, hun feedback met anderen te delen. Ondanks het feit dat een doorsnee eigenaar van een webwinkel bij Trusted Shops een gemiddelde beoordeling heeft die ver boven de 4 van 5 sterren ligt, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat er toch een negatieve beoordeling wordt gegeven. Vergeet niet dat als je hier snel en correct op reageert, zodat de klantenservice en de webwinkel in een goed daglicht komen te staan.

screenshot

Iedereen waardeert hulp!

Ontwerp de webshop op zo’n manier dat het een unieke ervaring voor klanten is. Als het concept overtuigend is, zullen bestaande klanten graag nieuwe bezoekers willen helpen in de vorm van het schrijven van een review. Nieuwe bezoekers zullen op basis van de productbeoordelingen goed over de producten worden geïnformeerd. Dat zal over het algemeen minder retourzendingen tot gevolg hebben. Je zult verbaasd zijn over het aantal consumenten die hun ervaringen graag willen delen!

screenshot

Gegarandeerd een goed gevoel: de Trusted Shops kopersbescherming.

Ken je dat gevoel als je wacht op de levering van een pakket en dan plotseling denk je: "Wat moet ik nu doen?". De kopersbescherming van Trusted Shops geeft je klanten geruststelling als afgerekend moet gaan worden. Consumenten ontvangen vervolgens een herinnering aan het einde van de verzekeringsperiode van 30 dagen. Via het 'My Trusted Shops voor consumenten' platform kunnen ze laten weten of alles bij de shop soepel is verlopen, of dat de bescherming eventueel verlengt moet worden.

screenshot

We helpen je graag.

Hoe kan Trusted Shops helpen bij het genereren van meer verkopen? Welke diensten en producten stelt Trusted Shops beschikbaar? Wat is het juiste pakket voor jouw organisatie?

020 709 1235

Het perfecte moment voor... kortingen!

Met het Traffic-pakket kun je klanten nadat ze een beoordeling hebben geschreven, een tegoedbon of kortingsbon aanbieden. Een andere optie is het weergeven van de exit intent pop-up. Als bezoekers de muis in de richting van de 'X' bewegen en de intentie hebben om je website te verlaten, is dat het perfecte moment om hen een korting aan te bieden of om hen te overtuigen dat ze de shop nog een kans zouden moeten geven.

screenshot

Productpagina SEO Checklist

Zorg ervoor dat je product pagina’s geoptimaliseerd zijn voor Google en soortgelijke zoekmachines. Hier kun je een eenvoudige checklist downloaden om je te helpen om nieuwe klanten te winnen.

Download hier de White­pa­per

Snelle en eenvoudige integratie: dat is hoe Trusted Shops werkt!

Je kunt alle diensten van Trusted Shops zoals het keurmerk, de kopersbescherming en de beoordelingsmodule met slechts enkele kliks integreren in vele shopsoftware systemen. Onze Trustbadge® maakt het mogelijk!

Zo werkt het!