In deze gids leer je:
Waarom sterrenbeoordelingen een groot potentieel hebben voor je merk en de moeite waard zijn om te gebruiken
Hoe je sterren kunt implementeren in organische resultaten, Google Ads, Google Shopping en meer
Hoe de aanwezigheid van sterren invloed heeft op SEO en je advertentiekosten op Google
Sterren en beoordelingen op Google
Beoordelingen van klanten hebben een ongelooflijke marketingkracht. Door je beoordelingen in Google weer te geven, kun je vertrouwen opbouwen bij gebruikers nog voordat ze je site hebben bezocht.
Een uitstekende sterrenbeoordeling betekent niet alleen een grotere zichtbaarheid van het bedrijf op Google, maar ook een hogere doorklikratio voor je advertenties en lagere kosten per klik.
In onze gids met 9 hoofdstukken leer je het volgende:
- Waar je in Google sterren kunt weergeven;
- Wat rich snippets zijn en hoe je ze kunt gebruiken om je beoordeling te tonen in organische resultaten;
- Welke Google Ads Componenten te gebruiken om sterren weer te geven;
- Hoe je sterren kunt weergeven in Google Ads, Shopping, Knowledge Graph en Google Maps.





