Verkoopkansen 2024-25 (een jaaroverzicht & kalender)
Ook in dit jaar biedt elke maand weer andere kansen. Vandaar dat we hierbij een overzicht geven van de verkoopmomenten.
Elke dag voorzien je klanten je van nieuwe beoordelingen van je service en je aanbod. Met deze waardevolle feedback kun je trends herkennen, negatieve ervaringen elimineren en positieve aspecten versterken - kortom: zorgen voor een optimale klanttevredenheid.
Maar om dit te doen, moet je al deze beoordelingen analyseren en evalueren: Welke aspecten worden als positief en welke als negatief ervaren? Waar in het klanttraject is er lof en waar kritiek? Afhankelijk van het aantal reviews dat elke dag binnenkomt, kan dit een zeer tijdrovende taak zijn, omdat zelfs vijfsterrenbeoordelingen belangrijke informatie kunnen bevatten over de behoeften van klanten en het potentieel voor verbetering.
In dit artikel lees je hoe de Sentimentanalyse van Trusted Shops dit werk voor je kan doen met behulp van kunstmatige intelligentie.
Hoe meer beoordelingen je ontvangt, hoe gedetailleerder het beeld van de tevredenheid van je klanten. Hoe essentieel het voor jou als webwinkelier ook is om zoveel mogelijk en zo gedetailleerd mogelijke beoordelingen te ontvangen, de inspanning die nodig is om de relevante sequenties in de individuele beoordelingen te identificeren en een overzicht te maken, neemt ook toe.
De Sentimentanalyse doet precies dit werk voor je met behulp van kunstmatige intelligentie:
De Sentimentanalyse is de moeite waard voor elk bedrijf, van jonge start-ups tot gevestigde bedrijven.
Hierdoor kun je je concentreren op je zakelijke taken en gefundeerde beslissingen nemen op basis van de duidelijke uitsplitsingen, wat resulteert in minder verlaten winkelwagentjes en meer tevreden klanten.
De Sentimentanalyse is na activering te vinden in het eTrusted-controlecentrum en is zeer eenvoudig te gebruiken.
Na het boeken van de tool kun je direct aan de slag zonder enige integratie-inspanning:
Met de Sentimentanalyse heb je alle belangrijke feiten binnen handbereik en kun je positieve trends versterken en gericht reageren op problemen op basis van dagelijks bijgewerkte gegevens - voor het meest waardevolle bezit voor je winkel: terugkerende klanten!
Dan is de Sentimentanalyse de juiste tool voor jou!
Neem nu contact op en krijg een persoonlijke offerte.
Ook in dit jaar biedt elke maand weer andere kansen. Vandaar dat we hierbij een overzicht geven van de verkoopmomenten.
Het Chinese Nieuwjaar (Maanjaar) wordt in verschillende culturen groots gevierd. Welke impact heeft dit op jouw webshop?