Meer vertrouwen, meer conversies
Vertrouwen is een abstract concept. Het is iets ongrijpbaars, maar nodig in ons dagelijkse leven. Vertrouwen heeft de kracht om van een onbekende een betrouwbaar persoon te maken.Voor webwinkels is het noodzakelijk om betrouwbaar over te komen om van een bezoeker een klant te maken.
Als experts op dat gebied willen we met je praten over het belang van vertrouwen en hoe je dat vanaf vandaag voor je merk kunt gaan opbouwen!
Veronika Kaioukova
Veronika Kaioukova is de Market Manager UK bij Trusted Shops. Met bijna 10 jaar sales ervaring, houdt ze ervan om de traditionele manier van zakendoen uit te dagen. Veronika leidt het team e-commerce-consultants UK dat toezicht houdt op het werven van klanten, partnerschappen en strategie.
Alon Eisenberg
Alon Eisenberg groeide op in New York City en behaalde op Boston University zijn bachelordiploma Communicatie. Hij is een content-liefhebber en doet graag onderzoek naar verschillende onderwerpen, van e-commerce tot educatie. Alon heeft een creatieve, maar ook analystische manier van werken. Sinds maart 2017 is hij de Content Manager UK bij Trusted Shops.