Achtergrond Digital Trust Report

Het Digital Trust Report 2024

Hoeveel vertrouwen hebben Europese consumenten in webshops? Waar letten ze op voordat ze een aankoopbeslissing nemen? Hoeveel van hen lezen beoordelingen van shops? Wat kan hen ertoe aanzetten om een beoordeling achter te laten na een aankoop?

Door meer dan 750 Europese online shoppers deze en nog veel meer vragen te stellen, hebben we veel inzichten verzameld. Hierdoor kunnen we nu met trots het Digital Trust Report aan je presenteren. In dit unieke rapport laten we zien hoe belangrijk vertrouwen is bij het online winkelen.

Download de editie 2024 om meer te weten te komen over hoe je klanten naar je bedrijf kunt lokken en hun loyaliteit kunt vergroten.

Vul het formulier in en download het Digital Trust Report 2024.

Foto van de Digital Trust Report

Download het Digital Trust Report

"Het verzamelen van beoordelingen heeft een aanzienlijk positief effect op onze webshop, omdat het potentiële klanten een betrouwbare basis biedt voor hun aankoopbeslissingen. Positieve beoordelingen versterken het vertrouwen in ons merk, terwijl constructieve feedback ons helpt om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren."

 

- Niklas Süphke, Managing Director bij Rum & Co GmbH

Niklas Süphke van Rum & Co GmbH Niklas Süphke van Rum & Co GmbH Niklas Süphke van Rum & Co GmbH Niklas Süphke van Rum & Co GmbH Niklas Süphke van Rum & Co GmbH Niklas Süphke van Rum & Co GmbH